MENSSANA na Bulevaru

Škola stranih jezika MENSSANA je 1. septembra 2014. otvorila novi prostor na Bulevaru Nemanjića 106 u novoj, prizemnoj kući sa tri prostrane učionice prilagođene za rad sa svim uzrastima. U novom modernom ambijentu, okruženju koje je adaptirano za učenje stranih jezika, MENSSANA Vam nudi interaktivnu nastavu sa proverenim metodama i tehnikama podučavanja. Nastava se odvijaja u malim grupama i uz iskusne i motivisane profesore, a sve to po veoma povoljnim cenama. Osim škole stranih jezika za sve uzraste (predškolce, osnovce, tinejdžere i odrasle), novina je i MENSSANA Kids, zabavište za decu od 3 do 6 godina, sa kojima rade diplomirani psiholog i profesor engleskog jezika.


Menssana Kids u svom radu koristi metodološke elemente Montesori škole i psihološke radionice. Kombinujući ove načine rada, deca kroz zabavu stiču primenljiva znanja i još važnije razvijaju sposobnosti koje olakšavaju funkcionisanje u različitim sferama života. Osim toga, akcenat se stavlja na usvajanje engleskog jezika kroz kreativno, interaktivno učenje i praktičnu primenu stečenih znanja.

Naš cilj u radu sa decom je:

  1. Razvoj ličnosti i intelektualnih potencijala dece (emocionalno opismenjavanje, sticanje socijalnih veština, razvijanje kreativnosti i radoznalosti, jačanje volje, pažnje, strpljenja). Naš cilj je da pomognemo detetu da razvije samopouzdanje, da prepozna sopstvene i tuđe emocije i da ih na zdrav način izražava, da razvije radoznalost i kreativnost i da stekne veštine dobre komunikacije sa okolinom. Deca koja ovladaju ovim veštinama lakše se snalaze u školi, postižu bolje rezultate i ono najvažnije srećnija su i zadovoljnija sobom.
  2. Priprema dece za predškolske i školske aktivnosti obrađujući sledeće oblasti:
    • Praktične sposobnosti (podsticanje i ohrabrivanje dece na samostalnost čime deca jačaju samopouzdanje i samopoštovanje – „Pomozi mi da uradim sam“ okosnica Montesori škole)
    • Senzorna oblast (korišćenjem specifičnih didaktičkih materijala)
    • Motorička oblast (vežbanje krupne i sitne motorike jačajući mišiće šake i tri prsta neophodna za adekvatno držanje olovke; vežbanje akomodacije oka, što sve zajedno utiče na razvoj intelektualnih potencijala)
    • Jezička oblast (bogaćenje rečnika, učenje slova, slogova pripremajući se za čitanje, grafomotoričke vežbe kao priprema za pisanje, učenje priča, pesmica, bajki putem asocijacija, dramskog metoda…)
    • Matematička oblast (učenje brojeva, geometrijska tela, osnovne operacije oduzimanja i sabiranja, učenje dužine, širine, visine pomoću specifičnih didaktičkih materijala…
    • Svet oko nas (delovi biljaka, vrste životinja, potrebe biljaka i životinja, solarni sistem..)
  3. Pružiti deci čvrste temelje znanja iz engleskog jezika. Predškolski uzrast je kritični period u kojem deca sa lakoćom usvajaju jezik. Uzimajući u obzir da u nastavi koristimo različite pristupe koji su prilagođeni razvojnim sposobnostima dece, kao i naše višegodišnje iskustvo u podučavanju engleskom jeziku, vaše dete će razviti interesovanje i dobru osnovu znanja iz oblasti engleskog jezika.